Project Description

ApotheekLogistiek

Verwerking van uw recepten tegen de laagst mogelijke kostprijs. En beschikking over de meest geavanceerde communicatietool voor uw apotheek!

Communicatietool

Het doordacht organiseren, plannen, besturen en uitvoeren van de receptenstroom kan u veel tijdwinst en tevreden patiënten opleveren. Wij geloven in het behoud van het dispenseerproces in de apotheek, tegen de laagst mogelijke kosten. Apotheken hebben in het verleden al waardevolle onderdelen van het vak moeten afstaan, zoals apotheekbereidingen. Wij staan dan ook voor een optimaal assortiment in de apotheek. Onze software helpt u de herhaalmedicatie zo (kosten) efficiënt mogelijk te verwerken.

Efficiëntere receptverwerking

Het kan gewoonweg niet efficiënter en daarmee tegen een zeer laag receptregeltarief. Of ApotheekLogistiek om een grote investering vraagt? Nee hoor!

Minder telefoon in de apotheek

Uw patiënten volgen stap-voor-stap het recept. Daardoor hebben zij minder vragen. En u krijgt minder telefoontjes in de apotheek.

Keuze voor uw patiënten

Of het nu gaat om afhaalrecepten aan de balie, de medicijnautomaat of bezorgrecepten; de verstrekking van geneesmiddelen verloopt vanaf nu soepel. Dat komt door de ingebouwde track-and-tracefunctie en koppeling met ApotheekBezorgt en medicijnautomaten.

ApotheekLogistiek heeft de volgende varianten​

  • ApotheekLogistiek standaard​
    Voor lokaal dispenseren in de apotheek incl. track- and trace in de apotheek en communicatie richting patiënt​
  • ApotheekLogistiek speedfilling | Odessa variant incl track & trace​
    Voor lokaal dispenseren gekoppeld aan speedfilling of Odessa kast incl. track- and trace en communicatie richting patiënt​
  • ApotheekLogistiek Light​
    Track- and trace en communicatie richting patiënt​

Openbare, zelfstandige apotheek.

  • Efficiëntie en kostenbesparing in het receptproces.
  • Werkdrukvermindering in de apotheek.
  • Patiënttevredenheid en patiëntloyaliteit.
  • U neemt de module af voor twaalf maanden waarna het abonnement jaarlijks wordt verlengd.
  • Er wordt een op maat gesneden implementatiepakket samengesteld, waarmee de applicatie voor uw apotheek wordt ingericht en geïmplementeerd in uw apotheek.
  • Na uw eerste interesse volgt een inventarisatie en een offerte op maat.
  • Na accordering, kunt u binnen 4 weken starten.

NAFINCO DOET MEER

Meer dan logistiek

Naast (Kosten)efficiënte receptverwerking, bieden wij onze klanten ook hulp bij vele andere zaken. Lees hierover meer…

Meer info

Inkoop

Inkoopproces en assortimentsbeheer perfect collectief geregeld.

Meer info

Kapitaal

Ondersteuning door experts bij bedrijfsvoering en -overname.